Regulamin

                                                                                                       Postanowienia oqólne

1. Sklep internetowy działający pod adresem bihada.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej kosmetyków, produktów drogeryjnych oraz herbat i wybranych suplementów  spożywczych za pośrednictwem sieci internetowej, poprzez stronę internetową bihada.pl

2. Właścicielem sklepu internetowego jest Edyta Suzuki- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Japonii. Firma zarejestrowana jest pod adresem Saitama ken Sayamashi Mizuno 519-13. Możliwy jest kontakt telefoniczny z właścicielem sklepu pod telefonem +818079516464 lub przy pomocy poczty elektronicznej kontakt@bihada.pl

3. Złożenie zamówienia możliwe jest po akceptacji niniejszego regulaminu.

                                                                                                 Zasady kupowania w sklepie

1.Aby móc zakupić produkty w sklepie, w pierwszej kolejności należy zarejestrować się jako klient sklepu klikając na przycisk Twoje konto. Rejestrację rozpoczyna się wpisaniem swojego adresu email, a  następnie danych osobowych potrzebnych do realizacji zamówienia. Dane osobowe gromadzone są przez sprzedającego zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002 roku. Sprzedawca nie udostępnia osobom trzecim danych osobowych klientów. Dane osobowe wykorzystywane są jedynie do realizacji zamówienia.

2. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Klienta, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, błędnego adresu dostawy, całkowitą odpowiedzialność ponosi Klient, który samodzielnie wypełnił formularz rejestracyjny.

2. Kupującym może być każda osoba fizyczna posługująca się własnym kontem poczty elektronicznej oraz posiadająca podmiotowość prawną uprawniającą ją do dokonywania czynności prawnych zgodnie z przepisami prawa.

                                                                                                  Składanie zamówienia

1. Zmówienia są przyjmowane na stronie bihada.pl

2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje emailem informację  o jego przyjęciu.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się  po zaksięgowaniu na rachunku bankowym wpłaty dotyczącej zamówienia.

4. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki.

                                                                                                          Płatność

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:

-płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto  prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią. Numer konta sklepu : 91817900090026592030000050

-płatność za pośrednictwem usługi PayPal  (edytasuzuki@wp.pl)

                                                                                                          Zwroty

1. Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym czasie należy zgłosić chęć odstąpienia od umowy.

2. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów użytku lub uszkodzeń oraz powinno być dołączone do niego opakowanie. Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych zgodnie z nową dyrektywą unijną sklep może obciążyć klienta kosztami w/w braków.  Towar odsyłać można na adres polski jednak koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi klient. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów odsyłanych za pobraniem.

3. Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy natychmiastowo po odebraniu odesłanego towaru; kupujący otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty oraz jeśli zwrot nie dotyczy reklamacji, połowy kosztów wysyłki z Japonii do Polski ( w przypadku reklamacji towaru uszkodzonego sprzedawca zwraca cały koszt wysyłki).

                                                                                                          Reklamacje

1. Kupujący ma prawo żądać wymiany uszkodzonego produktu na nowy,  prawo zgłoszenia roszczenia o stosowne obniżenie ceny lub odstąpić od zawartej ze sprzedającym umowy. 

2. Reklamacje kupujący zgłasza pod adres kontakt@bihada.pl

                                                                                                           Wysyłka

1. Wszystkie zamówienia wysyłane są bezpośrednio z siedziby sklepu, z Japonii. Koszt wysyłki dodawany automatycznie do każdego zamówienia, zależy jest od wagi produktów. Czas oczekiwania na przesyłkę to od 7-14 dni roboczych. Paczki wysyłane są bez usługi śledzenia przesyłki. Sprzedawca może nadać paczkę rejestrowaną. Kupujący ma możliwość dokupić dodatkową usługę śledzenia paczki za dodatkową opłatą w wysokość 15.00 zł. Klient dostanie e-maila z linkiem do śledzenia paczki. Dopuszczalna waga przesyłki wynosi do 2 kg.

Przesyłka nierejstrowana - jej wadą jest brak możliwości sprawdzenia przesyłki. Przesyłka nierejestrowana może zaginąć i w takim wypadku Sprzedawaca nie ponosi odpowiedzialności, nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji.

Przesyłka rejestrowana- wybierając opcję śledzenia mogą Państwo sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatora Japan Post. Na podstawie numeru z potwierdzenia nadania przesyłkę można śledzić na stronie internetowe. W przypadku zaginięcia takiej przesyłki nadawca może zgłosić reklamację po 14 dniach od daty nadania i wartość przesyłki może zostać zwrócona.

Od 1 lipca 2021 r. są nowe regulacje unijne, dotyczące zakupów poza Unią Europejską. Poczta Polska za zgłoszenie celno- podatkowe pobiera opłatę w wysokości 8,50 zł. Opłata dotyczy każdej przesyłki i jest to opłata stała.


Informujemy, że z powodu epidemii mogą  wystąpić opóźnienia w doręczaniu zamówień.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opłaty nałożone na paczkę po dotarciu na teren Unii Europejskiej takie jak cło i VAT, jednakże dokłada wszelkich starań by paczka mieściła się w kryteriach paczek zwolnionych z uiszczania  podatku.

                                                                                                   Produkty w sklepie

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są w 100% oryginalne i pochodzą prosto od producentów.

2.Wszystkie produkty posiadają atesty bezpieczeństwa stosowania jednak jak każdy kosmetyk, czy suplement mogą wywoływać efekty niepożądane, wynikające z niedopasowania kosmetyku, w takim wypadku należy niezwłocznie zaprzestać używania produktu.

Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. Zmieniona treść regulaminu nie dotyczy zamówień, które są w trakcie realizacji.

Żadnych danych nie udostępniamy osobom trzecim. Nie przechowujemy również danych poufnych jak numery kart kredytowych czy danych dostępu do konta bankowego.